Якісний професійний мотор від корейського виробника (13 к. с.) – 4-тактний двигун серії Industrial Commercial розроблений кращими фахівцями корпорації Hyundai для безперебійної роботи навіть на межі допустимих навантажень. Моторесурс становить понад 2000 мотогодин завдяки довговічним комплектуючим і заводській збірці з тестуванням продукції. Інтегровані захисні механізми можуть блокувати роботу, щоб уникнути перегріву або перевантаження.
Подвійна система вприскування масла в двигун – характеризується високою ефективністю, вона сприяє зменшенню час прогріву двигуна, зниження витрати палива і викидів відпрацьованих газів. Завдяки їй збільшується показник крутного моменту.
Маслонасос з примусовою системою вприскування олії гарантує ідеальне змащування внутрішніх частин двигуна за рахунок великої кількості мікро-каналів. Така ж система використовується в звичайних автомобілях.
Сітчастий фільтр в маслонасосі – призначений для уловлювання сторонніх частинок, що продовжує ресурс двигуна.
Унікальна конструкція клапанів і головки двигуна – клапан тримається на двох вставках («сухарях»), а циліндр виконаний з посиленого металу. Їх форма виконана так, що при виході з ладу втулки, що утримує циліндр і шатун, поршень не провалюється вниз.
Блок ATS – сучасна автоматика контролює момент припинення централізованого електропостачання, самостійно включає силову установку і перекомутирує поточне навантаження на додаткове джерело струму. Коли основне енергопостачання буде відновлено, мікропроцесор дає команду перемикання електротехніки на діючу мережу і глушить бензогенератор.
100% мідна обмотка альтернатора – чиста мідь без домішок має високу струмопровідність, втрати при передачі енергії мінімальні в порівнянні з іншими металами, стійка до нагрівання, за рахунок чого подовжується термін служби силової установки.
Паливний бак з міцної сталі - бензобак розрахований на 25 л бензину при повній заправці, якої вистачить на автономне продукування електроенергії протягом тривалого періоду. Сталевий резервуар не схильний до корозійних явищ, деформацій і пошкоджень від удару.
Антивібраційні подушки - еластичні вставки між рамою і двигуном ефективно погашають вібраційні коливання, запобігають їх поширення по ділянці розміщення електростанції.
Низький рівень шуму – виробник максимально зменшив шумовий фон у процесі роботи більш досконалою конструкцією і особливою системою кріплення внутрішніх вузлів, дозволив обслуговувати житлові об'єкти та ділянки з великою кількістю робітників без особливого дискомфорту для людей.
Подвійна система вприскування масла в двигун – характеризується високою ефективністю, вона сприяє зменшенню час прогріву двигуна, зниження витрати палива і викидів відпрацьованих газів. Завдяки їй збільшується показник крутного моменту.
Маслонасос з примусовою системою вприскування олії гарантує ідеальне змащування внутрішніх частин двигуна за рахунок великої кількості мікро-каналів. Така ж система використовується в звичайних автомобілях.
Сітчастий фільтр в маслонасосі – призначений для уловлювання сторонніх частинок, що продовжує ресурс двигуна.
Унікальна конструкція клапанів і головки двигуна – клапан тримається на двох вставках («сухарях»), а циліндр виконаний з посиленого металу. Їх форма виконана так, що при виході з ладу втулки, що утримує циліндр і шатун, поршень не провалюється вниз.
Блок ATS – сучасна автоматика контролює момент припинення централізованого електропостачання, самостійно включає силову установку і перекомутирує поточне навантаження на додаткове джерело струму. Коли основне енергопостачання буде відновлено, мікропроцесор дає команду перемикання електротехніки на діючу мережу і глушить бензогенератор.
100% мідна обмотка альтернатора – чиста мідь без домішок має високу струмопровідність, втрати при передачі енергії мінімальні в порівнянні з іншими металами, стійка до нагрівання, за рахунок чого подовжується термін служби силової установки.
Паливний бак з міцної сталі - бензобак розрахований на 25 л бензину при повній заправці, якої вистачить на автономне продукування електроенергії протягом тривалого періоду. Сталевий резервуар не схильний до корозійних явищ, деформацій і пошкоджень від удару.
Антивібраційні подушки - еластичні вставки між рамою і двигуном ефективно погашають вібраційні коливання, запобігають їх поширення по ділянці розміщення електростанції.
Низький рівень шуму – виробник максимально зменшив шумовий фон у процесі роботи більш досконалою конструкцією і особливою системою кріплення внутрішніх вузлів, дозволив обслуговувати житлові об'єкти та ділянки з великою кількістю робітників без особливого дискомфорту для людей.
Технічні характеристики: Вид палива Бензин Максимальна потужність, кВт 6.5 Номінальна потужність, кВт 6.0 Корпус відкритий Напруга, В 230 Частота, Гц 50 Повітряна Система охолодження Наявність коліс немає Ємність паливного бака, л 25 Час безперервної роботи, год 12 Рівень шума, дБ 72 Витрати палива, г/кВт*ч 400 Паливо АІ-92 Модель двигуна Hyundai IC390, 4-х тактний Потужність двигуна, л.с. 13 Об'єм двигуна, см3 389 Об'єм масляного картера, л 1,1 Тип запуска ручний/автозапуск/електрозапуск Маса, кг 86.5 Альтернатор фірмовийй альтернатор Hyundai Лічильник мотогодин є Матеріал обмотки: мідь Матеріал бака зварної сталі Тип масла SAE 10W30 |
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Hyundai |
Тип палива | Бензин |
Габаритні розміри | |
Вага | 86.5 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Країна виробник | Китай - Корея |
Інформація для замовлення
- Ціна: 43 000 ₴